Tuesday, November 17, 2015

Condamnat

Condamnat la suferinta,
Stiu...asa am fost mereu,
Doamne scapa-ma de greu,
Caci in tine am credinta,
Cheama-ma si voi veni,
Aici... prea mult iubesc,
Spune-mi daca mult gresesc.
Da-mi putere dami ceva,
Te rog nu ma lasa asa,
Du-ma Doamne undeva,
Arata-mi calea Ta,
Fa cu mine ce vei vrea!
Asculta-ma caci iti vorbesc,
Tu m-asculti eu iti soptesc,
Cat de mult ma pedepsesc.
Condamnat la suferinta,
Spun cu lacrimi o dorinta,
Nu sunt Doamne o fiinta,
Pe pamantul care-l calc,
Cel ce pasii mei ii ard.
Obosit si suparat,
De atata suferinta,
Sufletu-ti incredintez,
Si pasesc spre nefiinta...
Si-am sa vin din nou,
Si-am sa fiu cum am fost,
N-am sa vin ca un erou,
Am sa vin Iubind din nou.
Doamne asta nu-i povara,
Sa iubesti cum o fac eu,
E ca soarele din seara,
Ce-n pamant, dispare greu.
Condamnat la Dragoste,
Astazi sunt o pacoste,
Pentru sufletele lor,
Caci traiesc iubind si...mor...

No comments: