Wednesday, February 2, 2011

just a tease


To relax the atmosphere created by my colleague , I created something to help you reach the sensitive part of the loved one.. But because it is a poem I decided to post it in Romanian.









Euforia m-a cuprins,
Cand pe spate m-am intins,
Si mi-am amintit...
Noi doi aseara am vorbit.
De una ,de altu..
De unu ,de alta..
Doar ma stii..la mine place fata :)
Dar nu cu alta,
Mi-as petrece seara asta.
Sau oricare seara,
Fie ea dulce sau amara.
Nu va fi ca prima oara,
Va fi extraordinara.
Vocea ta ma linisteste,
Ma inveseleste,
Intr-o seara calduroasa ma raceste..
Intr-o seara friguroasa ma incalzeste..
Dar trecand peste,
Concluzia este...
Ca persoana mea te doreste,
Cand corpu
l tau ma ameteste
Si tensiunea-mi creste..

2 comments:

Anonymous said...

great boys , i cant wait to see how the blog advanse.

Dan Corodianu said...

thank you..