Monday, February 14, 2011

All of my tears...

Dedic aceasta piesa doar indragostitilor si acelor oameni care au reusit sa cunoasca puterea cuvantului Te Iubesc !!!

Astazi iti spun ca Te Iubesc,
E greu, caci esti departe...
S-ajungi acasa imi doresc,
S-ajungi...mi-e dor de moarte!
Incearca iubito nu te abate,
Vino, eu te astept cu soapte,
Sa ti le impartasesc in noapte,
Dar poate...desi nu mi-ai promis,
Cand telefonul mi l-ai inchis...
Ti-am zis! pe inima nu-mi scrie interzis...
De nu vei vrea sa vii,
Sufletu-mi rupi in mii,
De parti, si-as vrea sa stii,
Ca azi nu-ti scriu in dodii...
Ce-am scris mai sus, e un scenariu,
Ce-mi arde-n suflet ca intr-un crematoriu...
Scenariu ce nu l-as interpreta,
Ar fi o piesa aberanta,
Si as obosi, cum pestii obosesc,
Sa te inneci in lacrimi nu-ti doresc...
Plange-mi un rau de lacrimi,
Am sa te-opresc din patimi...
Sangerez din dragoste,
Stopeaza-mi sangerarea!
Scapa-ma! Esti doar o pacoste,
Ce-n dragoste nu si-a gasit cararea...
As putea sa imi petrec viata,
Manganindu-ti chipul dimineata,
Ti-as saruta ochii in timp ce dormi,
Patandu-ti perna ta, cu lacrimi...

xx from Baby D.

1 comment:

Gabita said...

just..love it!