Saturday, October 3, 2015

Tu esti lacrima...

Nu am mai scris de ceva vreme pe blog desi, am avut o serie de inspiratii dar, fara succes. 
Asa ca o sa postez prima poezie pe care am scris-o! Da, chiar prima mea poezie... sper sa va placa...
















Tu esti lacrima ce-a curs, 
Cand pentru tine eu, am plans.
Caci tu de ai avea puterea,
Sa-mi intelegi putin durerea,
Si tu m-ai fi iubit! Si tu, m-ai fi dorit...
Dar tu, nu stii ce-nseamna dragoste!
Tu, crezi ca tot ce spun e o poveste...
Ba nu! Caci ai iubit candva,
Si stiu ca ti-a frant inima...
A rupt, tot sufletul din tine! 
Cum ai facut si tu cu mine...
Te voi iubi in continuare, 
Stiu! Tot ce e intre noi nu va avea urmare...
Asa ca, lacrima-mi va curge,
Caci timpul in continuare "fuge"...

Dupa ce eu am murit,
Tu, nici nu te-ai mai gandit ,
Ca cineva pe asta lume, 
Te-a iubit, si-avea un nume...
Iar cand tu te vei gandi,
Acel nume va muri...
Din speranta ce s-a stins,
Pe tot sufletul s-a-ntins,
Numai lacrimi si suspine,
Caci tu nu m-ai iubit pe mine,
Asa cum soarele apune,
Asa apun in viata ta! 
Asa cum lumea acum spune,
Ca tu esti toata viata mea...

No comments: