Sunday, October 11, 2015

Daca ai ști...

Și dacă ai ști cât te-am iubit,
Ar împietri pământul!
Și cerul s-ar înnegri subit,
Și lacrimi ar varsa udându-l!

Și-mi crăpă inima de durere,
Când sufletul meu încă te cere...
Dar ne-am pierdut unul pe altul,
În cerul plin de stele, prea-înaltul.

Sunt zile, săptămâni sunt ani,
De când nu ne-am iubit,
Si nori trec peste balcani,
Si văd cum ne-am umbrit...

Dragoste sau ură sau minciună?
Ce ne-a legat nu mai contează,
Ne-am fi iubit chiar si pe lună,
Dar poate mintea mea visează...

Ce te-a făcut să uiți de mine?
Ce ti-a placut atât la mine?
Cât ai simțit placere?
Cât ai simțit durere?

Eu multe întrebări ti-am pune,
Și multe ar fi de spus si de adăugat,
Cuvintele sunt de prisos sunt nule,
Căci tot noi nu ma suntem un regat...

Așa vedeam dragostea noastră,
Ca un regat plin de putere,
Apoi totul sa dus in marea albastră,
Sperând ca n-o sa simt durere...

No comments: