Thursday, August 4, 2011

Memory remains

And because my friend likes lyrics, I confess that as he loves them, I also Love to write lyrics a lot. Here is a poem written in romanian as in our vocabulary you may find thousands of words. Words that match as rhymes. Enjoy! 

Cu ce am gresit, sa ma ranesti asa de rau?
Ce ti-am facut, de nu vrei sa fiu al tau?
De ce imi zdrobesti inima din piept?
De ce alegi aceasta cale ca concept?

Nu pot sa cred ca azi uitandu-ma la cer,
Si-ti cer sa nu mi-o iei si tot mai sper...
De ce chiar mie mi se intampla iar?
De ce azi iar de lume ma separ? 

Pentru ca te iubesc eminamente,
Pentru ca-ti port o dragoste cu condimente,
Pentru ca iti ofer mai multe sortimente,
Nu complimente, eu iti ofer momente...

Momente atente, si nopti absente,
Nopti inocente si turbulente,
Ce realmente nu le-am uitat
Postand in inima adanc un sentiment premeditat...

Baby D.

No comments: